Az IDC nemrég tette közzé a MarketScape Worldwide Unified Endpoint Management Software for Small and Midsize Businesses 2022 elemzését, amelyben a Micro Focus a vezetők között szerepel. Az elismerés fontos pozitív visszajelzés a Micro Focus azon törekvéseivel kapcsolatban, hogy támogassa a szervezeteket a hagyományos és a modern eszközök átfogó, mégis egyszerű kezelésében.
A jelentésben kiemelték, hogy a Micro Focus a Windows házirend-érvényesítési képességeinek széles skáláját támogatja az eszközökre telepíthető ügynökprogramnak köszönhetően. Ez a megoldás az elemző szerint magasabb szintű vezérlést és felügyeletet kínál, mint azok az over-the-air felügyeleti eszközök, amelyek csak a mobileszköz-kezelő protokollokra hagyatkoznak a modern eszközfelügyelethez.
Az elemzésben arra is kitértek, hogy a ZENworks hatékonyan kezeli a távoli helyeken található eszközöket azáltal, hogy azonosítja a végfelhasználó lokációját, és ez alapján biztosítja a megfelelő alkalmazásokat, illetve érvényesíti a megfelelő korlátozásokat attól függően, hogy a dolgozó hol tartózkodik (például az irodában, otthon vagy utazás közben). Ez távfelügyeleti képességekkel is párosítható, ami lehetővé teszi az esetleges problémák távoli kezelését az eszközökön.
Az eszközkezelő megoldások évek óta egyre fontosabb szerepet játszanak a vállalatok életében. Folyamatosan nő ugyanis a távoli munkavégzéssel járó kihívások és biztonsági kockázatok száma, miközben fokozódik a cégeken a nyomás, hogy minimalizálják támadási felületeiket a kibertérben, és emellett eleget tegyenek az egyre szigorúbbá váló szabályozásoknak. A szervezeteknek ezért meg kell erősíteniük adatvédelmi gyakorlataikat, hogy ne csupán a felmerülő biztonsági problémákat kezeljék tűzoltás jelleggel, hanem proaktív módszerekkel gondoskodjanak a védekezésről, így nagyobb hangsúlyt helyezhetnek a folyamatos üzleti növekedésre.
A Micro Focus egységes végpontkezelési (UEM – Unified Endpoint Management) megoldásai lehetővé teszik a szervezetek számára, hogy eligazodjanak a modern UEM-környezetben. Az eszközök különösen nagy segítséget nyújtanak olyan vállalatoknál, ahol az IT-részlegeknek több ezer eszközt kell kezelniük úgy, hogy alacsony létszámmal működnek. A megoldások támogatják a biztonságos és hatékony távoli munkavégzést, továbbá segítik a vállalatokat az olyan kulcsfontosságú feladatok elvégzésében, mint a frissítések kezelése és ellenőrzése, az eszközmenedzsment, a végpontok biztonsága, a service desk szolgáltatások és az adatelemzés.